Pages

Free Ringtones


Looking for Free Ringtones? Click on the following link.
» FREE RINGTONES «





Sponsored Ads




The following blog posts are basically on quality ringtones (not free) provided by MobileMoney.

Thursday, April 17, 2008

Brahim - Didi Polyphonic Ringtones

Polyphonic Ringtones For Brahim - Didi

Download » Brahim - Didi - (listen)« Polyphonic Ringtones

Lyrics For Brahim - Didi

All you're radio's out there
Ya never saw this comes Jo!
This is Brahim and Nessa (Nessa !)

I meet a girl in the club last night
she was insin in to shaking it right
Turned around it was right in the eye
She was singin' didi didi yes inidiwa
Didi wah Didi Didi yes in a day

I ain't did a thing for the love find out
She was saying and she was about
Searching in the full overloaded crowd
And I heard didi , didi yes en idiwa
Didi wah Didi Didi, yes in a day

Omary ho met a couple of friends
But its not where my story end
And she follow me from a distance
And she say
Didi Didi yes inidiwa didiwa
Didi Didi yes in the tray

Yes yes baby you and me
A wanna leave come and set me free
This is how it's supposed to be so
Didi Didi yes inidiwa Didi wah Didi Didi yes inidiwaaaa

Hey papy papy toi de meme tu m as comquise
oui , papy papy
Sais -tu vraiment c´que cela implique?
J´suis peut-etre le style de meuf qui physiquement
t´attire
Mais j´suis aussi ce style de meuf qui veux des peuves
avant de te suivre!!!
Tu me plais alors assures- moi que tu veux plus que ma
plastique
S´il te plais ne te joue pas de moi
J´te kiff cela me met en panique
Connais-tu mon nom? Nessa
Tu sais une histoire d ´un soir non j´veux pas!
Didi wah Didi
Prends- moi la main et fais moi danser toute la nuit
Didi wah didi
Prends moi le coeur et fais moi rever toute la vie
Est-c que tu me suis , Bébé enmenes- moi
Inchallah , Toi et moi

Girl I make it never let me go
I want you know that I need you so
Summo ar'n je wello, siné

Didi didi yes inidiwa didiwa didi didi
yes in the tray

With a girl like you
In my life it's getting better
Ya gotta let it out
You're my fantasy
I just need a jurney for only one that's me
I'm gonna treet you like a prince and get on my knees (x2)

Didi wah take my love than I'll have yours
And baby , wat's ya name , hey give me you're number !