Pages

Free Ringtones


Looking for Free Ringtones? Click on the following link.
» FREE RINGTONES «





Sponsored Ads




The following blog posts are basically on quality ringtones (not free) provided by MobileMoney.

Thursday, April 17, 2008

Brace - Vraag Jezelf Eens Af Polyphonic Ringtones

Polyphonic Ringtones For Brace - Vraag Jezelf Eens Af

Download » Brace - Vraag Jezelf Eens Af - (listen)« Polyphonic Ringtones

Lyrics For Brace - Vraag Jezelf Eens Af

Oooh nooo

(refrein)
Vraag jezelf eens af
Ben je blij met het leven dat je leeft elke dag.
En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt
Terwijl niemand je snapt
terwijl niemand je snapt
terwijl niemand je snapt
terwijl niemand je snapt...

Ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hits..
En toch pak ik nog gewoon de tram, en weet dit
Dat ik al mijn dromen ken, vergeet niks
en volg mijn eigen pad elke dag sinds ik groter ben..

15 jaar heb mijn vader verloren,
Het bleef mij dagelijks storen, kreeg nooit iets zwaarders te horen.
Gaf om niks al ging de aarde verloren,
ging naar paps want daar echt vind ik waarde aan woorden.

Chillen met vrienden, maar op school komen we niet
Ik zat liever met chicks en dan rookten we wiet
Ik heb gestolen en gezondigd en alles was maar een spel
nu heb ik me zelf ja een vraag gesteld.

(refrein)
Vraag jezelf eens af
Ben je blij met het leven dat je leeft elke dag.
En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt,
Terwijl niemand je snapt?

Vraag jezelf eens af,
Ben je blij met het leven dat je leeft elke dag.
En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt,
Terwijl niemand je snapt,
Terwijl niemand je snapt,
Terwijl niemand je snapt�

Uh uh, Luister met me mee dan,
Met me mee, met me mee, met me mee dan, Mij..
Luister met me mee dan,
Met me mee met me mee met me mee dan Mij!
Enz.

(refrein)
Vraag jezelf eens af,
Ben je blij met het leven dat je leeft elke dag?
En, waar vind je de kracht om te doen wat je voelt terwijl niemand je snapt
Terwijl niemand je snapt,
Terwijl niemand je snapt.
Terwijl niemand jou snapt