Pages

Free Ringtones


Looking for Free Ringtones? Click on the following link.
» FREE RINGTONES «





Sponsored Ads




The following blog posts are basically on quality ringtones (not free) provided by MobileMoney.

Tuesday, September 25, 2007

Adhd - Shouf Shouf Habibi Polyphonic Ringtones

Polyphonic Ringtones For Adhd - Shouf Shouf Habibi

Download >> Adhd - Shouf Shouf Habibi - (listen)<< Polyphonic Ringtones

Lyrics For Adhd - Shouf Shouf Habibi

(Dicecream)
YO!(Dicecream)Door de ogen van een paar straatschofies kattekwaad als hobbie.
Staan ze in de weg, je weet zo onstaat trobbie je gaat nokkie je blijft een bichts je kent je lot niet.
Je glijd over het ijs zit niet eens op ijshockey.
Ik kijk kijk moppie geen rozegeur of wodkaline geen trots maar pijn.
Dit is wat de fuck ze willen zijn.
Chille de hele tijd, coffieshop beeljarden.
Bijrollen sessies zeit ze iedereen tot last zijn.

(Brainpower)
Ik ben met 3 maaten hier samen diep in de straaten.
Die kaaletypies vage kaas met 3 marrokanen en met ze 4 staan we als peeps die niks laten elkaar dienen als maten en vaak vriendjes voor crackjes.
Vrienden voor elkaar en in me dromen aap ik al die rap americanen na
In mijn jeep als amhali
Zal niet balen falen verdwalen in die hell
Kan shouf al kodaam kan shouf al mostakbaal

(Refrein)
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
Shoufjer Habibi

(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
Shouf Shouf Shoufjer Habibi

(Man!ak)
OKEEE nu word het toch iets te veel van het goede.
Wat doe je me aan, kijk hoe je daar staat.
Marrokaanse schoonheid al zoen je me na.
breentje???????.
Ik spit rof en rip???????
Ben Zilverbrace van wutang bichts blaas je shit op.
De slikop megapool website wanneer komt je hart je vragen.
Aan je paartje??????.

(TLM)
Ajow boys al is de stip tog tjek nu die hit nog bichts nog(focus focus) fuck die lik tog.
Één laatste kraak maakte ons gemaakte knaap fock knaak raaper we gaan voor vaste staapels.
Als diep in de bak de vluchtbak wacht 2 minuten zweeten en wuass plankgas!
Dus wat ik dacht plank is toch een prach.
Sahbitie mijn schat bestel je bonjas alvast

(Refrein)
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
Shoufjer Habibi

(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
(Shouf Shouf)
Shouf Shouf
Shouf Shouf Shouf ya Habibi

(Dicecream)
Jah flash de bom zelfs je bloed alles voor loet lees zonder enige twijfel maar slap in de boots.
Verschillende normen en waarden enorme daden zorgenloose vaders, moeders zijn onrechtvaardige.
De allesdaagse strijd zoekent naar een bijbaan zoeken naar respect maar wat je krijgt is een bijnaam.
(Die tijd is voor bij jah)De klok mist wijsers de feiten splijten storms breekijzer.

(Brainpower)
Peeps samen dat is iets dieps om te beamen.
Of klinkt het nou als iets liefs dat ie typys weer iets te braaf is.
Kreepties of iets vaag is prakties niet te verstaan is.
Als khalid in het arabies voor iemand die dat niet praat dus.
En wat ik zie is, men voor banies zeg kwa fockie vaak niet.
Zeg nou is waar het op slaat ga niet in op al die praatjes.
Praat dus geen vaage shit zeg de waarheid hoe die raak is.
Sta er is(bij stil)Samen(Chill)staan is gratis.

Marrokaantje dit marrokaantje dat de tyfus.
Leer hem beter kennen je merkt dat ie heel lief is.
Maar als het er op aankomt?????.
Vind je dom omdat je ouders mij niet mogen.
Heb schijt aan het systeem zie ik er uit al een probleem, Jammer dan hoe dan ook je kan niet om me heen.